пʼятницю, 12 жовтня 2018 р.


Про мене
Звати мене Дорецька Тетяна Віталіївна
народилася 16 серпня 1982 року. 
Працюю вчителем основ здоров'я  
Луцькому НВК №10 з 2005 року.
В 2005 році закінчила 
Волинський Державний Університет
 імені Лесі Українки, факультет "Соціологія"
Педагогічне кредо - 
Озброєний той, хто володіє знаннями.
 



ТАЛАНОВИТІ   ПЯТИКЛАСНИКИ

ШОУ -УРОК "Кожен має талант"
























Захист проєктів (учнями 8-х класів)

Тема проєктів "Традиційні кухні світі"










 


6 коментарів:

  1. Гарний блог. Багато цікавої інформації як для вчителів, так і для батьків. Дякую. Натхнення Вам у Вашій нелегкій праці.

    ВідповістиВидалити
  2. Вчитель, яка ніколи не зупиняється на досягненому і з любов'ю передає свої знання учням.

    ВідповістиВидалити
  3. Уроки Тетяни Віталіївни діти відвідують із задоволенням,і готуються до них із задоволенням та слухають вчителя з широко відкритими очима.Діти відчувають ,коли педагог любить свій предмет!

    ВідповістиВидалити
  4. У Тетяни Віталіївної вийшов дуже гарний блог мені сподобався,там даже були наші учні.Хоча з цією учителькою я перший рік,але мені вона дуже сподобалась❤

    ВідповістиВидалити